top of page

Återförsäljare - Stockist

Va hur låter det?

Jag har valt att inte gå ut med detta ännu för jag vill ha mer saker på plats.

Ja inte färgen och allt annat för det levererades i början på mars och står på hyllorna redan utan allt runtomkring. Skyltar, domän, rätt e-pstadress, visitkort och ny logga osv.

Känner att jag börjar få fason på saker och ting och i nästa vecka ska jag svänga förbi en firma som gör loggor och vi har redan pratat om vad jag vill ha. SPÄNNANDE!

Ja där står allt på hyllan och jag har redan sålt saker för kunderna har hittat mej på http://www.anniesloan.nu/hitta-en-aterforsaljare-forhandler/#sverige.

Måste säja att det känns väldigt stort. Nästan som att vara förband till Rolling Stones!


Jag är så otroligt tacksam och det är 6 personer jag vill tacka extra mycket:

* Annie Sloan som accepterade mej som återförsäljare eller stockist som det heter på engelska.

* Sarah på Storegården oxå som hjälpte mej att komma vidare med ansökan. * Carita på Dekorateljen som inspirerade och övertalade mej när modet svek.

* Monica Lehrbacker som lärt mej allt jag kan och ivrigt hejjat på mej under 7 år! * Ina, min chef som förstår att detta är viktigt för mej och som gett mej tjänstledigt på fredagar. * Nille, min älskade man, som i alla lägen stöttar, hjälper till och tror på att jag fixar allt! Älskar dej!


 


21 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page