top of page

JustNu Frölunda

För några veckor sedan när jag blev återförsäljare av Chalk Paint™ kände jag att jag var tvungen att ha en bra logga. Jag har försökt flera gånger förut men inte blivit riktigt nöjd av olika anledningar. Så jag Googlade och tänkte att det måste vara enkelt att ta sej dit, jag behöver kunna svänga över på lunchen och det måste vara professionella människor som orkar med mej. Jag är inte velig eller så det ska bara kännas rätt i varje fiber i kroppen innan jag blir nöjd.


Hittade JustNu i Frölunda och slängde iväg ett mail och dagen efter hade jag ett mail från en Maria Filipsson. Jag frågade om det var ok att jag tittade förbi och det var det. Ville ju helst kunna förklara precis vad jag tänkt mej trots att jag inte hade så stor koll. Nu har vi haft kontakt så gott som dagligen och jag har varit nöjd sen första mailet! Vilken kvinna! Mer lyhörd får man leta efter och det var som att hon kände in mej innan jag ens själv visste vad jag ville. DET kallar jag Grafisk Formgivare! Både vacker, begåvad, lyhörd och ödmjuk. Kan inte annat än rekommendera JustNu i Frölunda och Maria Filipsson som är helt makalöst bra! Men passa på innan juni för sen ska hon bli mamma!


Troligen ser inte tryckeriet detta men vill ändå rikta ett STORT tack för kanonbra service!




Jag har fått hjälp med ett helt paket av olika bilder som jag kan använda till allt möjligt och jag har fått en dörrskylt, Anniecirklar som jag kallar dem och en hel del annat. Jag ville ha det enkelt och en logga som andades mej och det har jag fått. Jag är så glad!

Nu ska jag bara få ett bygglov också så att jag kan sätta upp den fina stora plåtskylten.





Ska bara hitta ett bra sätt att få upp mina öppettider. Du har kanske ett tips?



28 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page