top of page

Och så har det varit 1-årskalas

Förra helgen var det äntligen dags för kalas!

Det har redan gått ett år sedan jag flyttade in i den fina stora lokalen med stora drömmar.

Jag hade planerat det in i minsta detalj och var både glad och stressad samtidigt. Färgen skulle dra dit kunder, nya öppettider, bra erbjudanden, "testapåbord", bubbel, tilltugg och en kurs. Vi hade delat ut mängder av inbjudningar och det skulle bli en fantastisk helg men tänk om ingen kom!? Tänk om ingen var sugen på att komma och ta del av allt trevligt? Om ingen kom denna helgen efter allt arbete, hur skulle jag då få dit kunder? Jag som tagit tjänstledigt alla fredagar under våren.


Men det kom mängder av människor! Redan på torsdagen var det flera som tittade in efter jobbet. Fredagen var det mycket att göra men lördagen var det färre. Då kom det fina vänner och det var mycket välkommet. På söndagen var det kurs och även då tittade kunder in. Min man var med hela helgen och tog hand om flera och var riktigt bra på att sälja färgen trots att han aldrig målat ett enda penseldrag med Chalk Paint™. När helgen var slut hade det kommit 80 personer! Jag är så tacksam!



Framöver kommer det att vara öppet följande tider, utom påskveckan då det är andra tider såklart.








15 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla
bottom of page